torsdag den 29. juli 2010

Surprice!

Jeg efterlod jo en lille cliffhanger i går med hensyn til en lille overraskelse jeg havde købt til mig selv. Veninden og jeg var inde hos en guldsmed, da jeg meget spontant besluttede at det var på tide jeg fik endnu et hul i øret, et hul jeg længe har overvejet, så nu var det på tide. Og en, to, tre, så var der hul i Skilles øre (:
Klik for større
Hvad synes i?
Jeg overvejer også at få lavet et par stykke mere i øreflippen, bare så jeg har lidt at  lege med. Det kan virkelig se flot stilfuldt ud synes jeg.. Der er blandt andet Camille fra Clamour For Glamour som har inspireret tanken. Lad mig høre jeres tanker også (:


The little surprice I bought for myself was a very spontaneous hole in the top of my ear. I've been wanting it for long, so I decided it was time. I'm also considdering a few more holes in my earlobe, it can really look classy, and a bit more interesting. What do you think? (:

1 kommentar:

Janni Christiane sagde ...

That the style! ;)
Men så mange i øreflippen, er altså ikke helt pænt. Men 2 er da okay :b

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn