onsdag den 28. juli 2010

I *heart* shoes!

Det er pussigt, for nogle år siden var det ikke sjældent at høre mig udtale "jeg hader sko!" om sommeren, og jeg har da også stadig tendens til bare at smide dem og lufte mine små fusser, men hader dem, det gør jeg bestemt ikke! Tilbragte en sjov dag med min ældste veninde i dag, men selvom vi nærmest kender hinanden bedre end vi kender os selv, så bliver vi nok aldrig enige om stil igen, som vi var en gang, specielt når det kommer til wedges! Må med sorg indrømme, at hun hører til den enorme folk af tøser som hader den skønne sko, og ville derfor slå hånden af mig hvis hun så dette indlæg. Men jeg faldt her til aften over siden LuisaViaRoma, og lad mig sige det sådan, at hvis jeg var rig, ville disse sko være på vej til Havndrup mark asap!
DKK 6.333
DKK 4.045
Forguder virkelig Givenchys blanding af materialer på så luksuriøs en måde, og måden hvorpå LD Tuttle har lavet en draperet wedge, som stadig ser dejligt rå ud, mums!
- Ud over at diskutere sko og stil har jeg også brugt penge på en lille overraskelse til mig selv, som jeg vil vise jer i morgen :b

I really love a good wedge! If only I were rich, these two beauties would be on their wway to me asap.. I simply adore Givenchy's amazing mix of materials, and LD Tuttle's raw draping skills!
- I also have a little surprice that I will show you tomorrow (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn