tirsdag den 27. juli 2010

Kultur all around

Jep, tro det eller lad være, men jeg har rent faktisk været kulturel i dag! Når man nu ligefrem bliver tilbudt fribilletter til Egeskov (og rent faktisk finder tid til at bruge dem med de bedste tøser) skulle man da være et skarn for at sige nej til dem, så i dag har den stået på udflugt til den helt store guldmedalje!
Og dermed, mine damer og herrer, står den endnu en gang på billedspam. Hang on:
Som altid, klik på billedet for større version
Vores smukke, fynske slot (:
Samt den utroligt flotte, omkringliggende have
Ifølge myten vil Egeskov styre i voldgraven på Julenat hvis denne dukke fjernes fra loftet
Theas tidligere arbejdsplads, set oppe fra træerne (:

Og to af de skønne tøser jeg havde med mig, de kunne jo sælge sand i Sahara xD
Skulle nogen ønske at se flere billeder har Janni som også var med også lagt et par stykker ind fra vores dejlige dag sammen (:

Today I went to Egeskov, one of the biggest touristattractions here on funen, we saw it all, like the good tourist we are! More pictures can be seen at Jannis blog (:

2 kommentarer:

Thea sagde ...

Weeeee, jeg føler mig helt berømt nu, når jeg har fået to indlæg på to forskellige blogs dedikeret til min udflugt :D For mig var det jo bare Egeskov :p Men en god tur xD

Skille sagde ...

Det er ret meget også bare Egeskov, selve stedet var ikke så episk når man mindes alle de gange man blev tvunget derud som barn, men selve selskabet gjorde det en del mere episk hehe (:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn