onsdag den 7. juli 2010

Did not see that one coming!

Mød min søster (og Oskar). I fredags begav jeg mig sammen med dem til Høvelte kaserne ved Birkerød for at hente hendes kæreste hjem til en måneds ferie, før han tager til Afghanistan i et halvt år som soldat. Det er ret skræmmende for os alle sammen, men han været meget opsat på det i al den tid vi har kendt ham. Jeg mener helt bestemt at de begyndte at komme sammen omkring februar sidste år, hvilket vil sige at de har været sammen et godt og vel 1½ år. Og hvad så tænker alle så? Jo nu skal i høre: DE ER BLEVET FORLOVET!!!! Kan virkelig slet ikke fatte at min søster er forlovet!! Det er såååååå underligt, og helt vildt fantastisk! xD

My sister (the one behind the dog) just got engaged today! She's been with her boyfriend for a year and a half, and they are perfect together! He just have to spend half a year in Afghanistan first, and then they are going to get married! It's just crasy xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn