onsdag den 30. juni 2010

Movies, movies, movies

Okay jeg er erklæret nørd, der er ikke noget at gøre ved det..
Jeg var som sagt (mange gange?) inde og se Eclipse i går, men da jeg er typen som har meget let ved bare at lade mig rive med og absorbere det hele, for så derefter ikke at kunne huske en eneste detalje, vil jeg vente med at komme med en "anmeldelse" til efter på tirsdag, hvor jeg skal se den igen, denne gang i selskab med en anden nørd, som jeg så kan dissekere den sammen med - jai! xD

Af andre nørd-film-nyheder, så opdagede jeg (takket være Twitter) at der nu er kommet en officiel trailer for Harry Potter and the Deathly Hallows, hvilket får mig til at sige noget jeg ikke havde regnet med at sige i laaaaaang tid; KAN DET IKKE GODT SNART BLIVE NOVEMBER!?!?!??!
OMG de forstår virkelig at hype tingene, og storslået er jo som bekendt Harry Potters mellemnavn, ikke?

Til jer andre nørdede typer kommer den her, enjoy


I went and saw Eclipse last night, and I give a "rewiev" of it next week, after I've seen it again. Also, I kinda can't wait for November when the new Harry Potter movies comes out. Just watch the trailer, it's truly the incarnation of EPIC!! xD

1 kommentar:

Thea sagde ...

Tak tak, men har nu set den :) Hurra for Twitter xD

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn