tirsdag den 1. juni 2010

S-O-M-M-E-R

... siger sommer! Kalenderen siger 1. juli, hvilket betyder at det officielt er sommer i DK - jai! Ligger stille og roligt ud med endnu et optimist-outfit, og krydser fingre for at vejrguderne følger med på kalenderen.
Top - H&M, shorts - VILA, halskæde - 2-hand, sko - converse

I går var så dagen hvor jeg tog med mine skønne c'hicks ind til for-galla-præmiere på SATC2, og det må siges at være en speciel oplevelse! Det er ikke lige hver mandag at jeg render rundt i mit stiveste puds hehe. Men filmen var rigtigt god, og får mig til at føle mig lidt mindre skyldig over efterhånden have så mange kjoler og sko, alt taget i betragtning :b
Vært-ejer-mand-ting som byder velkommen! (klik for større)

The first day of official summer in DK, cheering on the weather gods with another optimistic outfit. Went to SATC2 galla-pre-premiere last night, amazing movie if you ask me :b

2 kommentarer:

Janni Christiane sagde ...

Det er nu kun 1. juni :)

Charlotte Amalie sagde ...

super fede shorts! gad bare godt se dem tætter på.. hmm :)

Kig forbi min blog hvis du har lyst :-)

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn