onsdag den 23. juni 2010

Back in tha game

I troede nok lige at jeg havde glemt jer, men bare rolig. Det er ikke tilfældet! Jeg har bare haft usansynligt meget at tage mig til på det seneste, så har ikke helt haft overskud til los bloggos - unskyld...

Okay, så i har ikke hørt noget til mig siden 1. juli, måske liiiidt for længe siden.. Så en lille hurtig update er måske på sin plads.. Jeg har været oppe til min eneste eksamen i år, den stod på biologi - et 12 tal mange tak (biologi værende én af grundene til mine manglende inlæg), så har jeg fået læseferie, som bliver til ferie i morgen når jeg har været oppe til min sidste åresprøve. Den står på AT, og jeg regner med et solidt 4-tal, da jeg stinker til AT.. Har også været til årsprøve i skriftlig dansk hvor jeg fik skriblet hele 2038 ord, men glemte at læse det hele igennem til sidst, så den endte på et 10-tal, hvilket jeg er meget tilfreds med!
Billed lånt af Liv
Ud over det har jeg jo også været til den dejlige Jannis 19-års fødselsdag, men lækker kage, og dejlig C'hick hygge, og endnu mere af samme slags da vi holdt pandekage tam tam - afslutnings grill party (nej, vi bruger ikke for mange lange, usammenhængende ulogiske sætninger...) hjemme hos Thea hvor vi havde en helt fantastisk hyggelig aften.

I fremtiden står den som sagt på ferie, og så skal jeg (selvfølgelig?) til forpræmiere på Eclipse her den 29. sammen med to veninder, og nok igen med Janni først kommende tirsdag efter, da hun jo skal til Roskilde hehe :b

Men nu må jeg heller tage mig sammen og sove, skal latterligt tideligt afsted igen i morgen så jeg er på skolen kl. 9, på trods af at jeg først skal op 13.15 = dumt -.-'
Men jeg får da set en masse nysakbte studenter som jeg kan være psykopat misundelig på haha.

Lover at vende tilbage igen mere regelmæssigt (med mere indhold, som ikke fylder helt så meget) fra nu af.
- Peace <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn