tirsdag den 29. juni 2010

Sommer i DK

Åh endelig er du her!
De sidste to dage - det er DET vi har ventet på (og ja med "vi" mener jeg i hvert fald mig og mit ego, men tvivler på at vi er de eneste :b)

I går nød jeg et par tiltrængte timer i solen efter en dræbende vagt på arbejde, og undgik med nød og næppe at blive kørt ned af Farmand på Porchen

Klik for større

Dagen i dag er så blevet tilbragt på Nyborg Strand, med et par af mine dejlige C'hicks, samt semi-chick, og nøjh hvor har det bare været gennemsyret lækkert! Uhf jeg kunne hurtigt vende mig til at leve livet sådan!

Bemærk det vilde garn på mit hoved, og det helt rolige på de andres. But why hair?!?!

Og som for at fuldende min so far perfekte ferie, så stor den i morgen på mild shopping og Eclipse forpræmiere. Life is gooooooood (:

1 kommentar:

Thea sagde ...

Haha, det er episk at du har farmand og porschen med xD

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn