tirsdag den 27. juli 2010

New stuff!!

Jeg elsker ting. Især pæne ting. Og er det gratis, så bliver det bare ikke bedre! Derfor er jeg dybt taknemmelig for at Thea valgte at give mig den her skønne ring hun fandt, da ingen ville kendes ved den. Jeg elsker den mere og mere for hver gang jeg kigger på den, den har et skønt vintage look, og hører til en af de sjældne ringe i min samling som ikke misfarver mine fingre hehe :b
Klik for større
Ud over det, så har jeg også prøvet min nye neglelak af i dag, endnu en gang fra H&M, med navnet Blue My Mind, farven er en del mørkere blå i virkeligheden end billedet viser (jeg havde et bedre billede af den, men blogger vil åbentbart ikke sætte det ind rigtigt..), og jeg synes faktisk at den er rigtig pæn, jai me! xD

One of my friends gave me this amazing ring for free today, and I really love it! It lookes so lovely vintage, and seems kind of tribalish. I also rocked out my newest nailpolish today Blue My Mind, yet again from ever lovely H&M xD

1 kommentar:

Thea sagde ...

Jeg synes personligt at den er super grim :D

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn