torsdag den 15. juli 2010

Picnic-ish

Glæder mig helt fjollet meget til i morgen. Jeg er jo vandt til at se mine tøser stort set hver eneste dag i skolen, men her i ferien ser vi slet ikke nok til hinanden! Derfor havde jeg arrangeret en picnic-skovtur i morgen, men vejret er lidt imod os, så derfor blev planerne ændret en smule, men den kommer stadig til at stå på sandwiches og rosévin som planlagt! Fordi jeg glæder mig så meget tror jeg også at jeg er kommet til at overdrive en smule, madmæssigt. Har bagt kage her til aften, og der ligger den største vandmelon nogensinde og venter på os neden under. Skynd jer til Havndrup Mark tøser! xD

Simply cannot wait for my chicks to come here tomorrow for a in-door picnic (thank you weather for turning bad the one day we have outdoor plans...), with sandwiches, roséwine, watermelon, and homebaked cake -YUM! xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn