onsdag den 7. juli 2010

Liv & Legeme

Synes lige jeg vil komme med en forklaring (læs: dårlig undskyldning) på hvorfor jeg har været  dårlig en blogger på det seneste. Som enhver dansker nok har bemærket, så har vejret været helt fantastisk på det seneste! Mange klynker over det, jeg ELSKER det!! I de her dage savner jeg virkelig vejret fra sidste uge, de der D-vitaminer er virkelig Skilles krop og sind holder af hehe. Men ja, solen følger jo sjældent efter indenfor, og computeren er virkeligt dårlige venner med uden, hvilket resulterer i en meeeeeget stille computer hehe. 

En anden dårlig undskyldning er min indre (og ikke særligt godt gemte) nørd! Jeg læser psykopat meget for tiden, formåede at læse Harry Potter og Dødregalierne (omkring 650 sider) på 3 dage!?! Hvis jeg fortsætter på den måde får jeg hurtigt brug for mere læsning, så investerer nu i Ekstra Bladets krimier (helt ærligt, krimi til 33kr? Jou tak!) Ugens bog hedder derfor Liv og Legeme, og indtil videre er den faktisk  ret god. Lidt forvirrende skrivestil til at starte med, men den fænger ret hurtigt, hvis nogen andre skulle være interesseret i lidt let ferielæsning :b

1 kommentar:

Thea sagde ...

Har læst den, den er awesome :D Kan klart anbefale den næste (den der hedder Vold og Magt) også!

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn