søndag den 18. juli 2010

i medgang og modgang (:

Okay efter som det var en borgerlig vielse fik vi ikke hele remsen i går, men pointen er jo det samme, og remsen kommer om et års tid hehe. Selvom det var et lille og mere eller mindre improviseret bryllup synes jeg nu at det var meget smukt, og min søster kunne virkelig ikke have fundet en bedre mand, det er perfekte sammen. Og med det vil i nu blive lettere spammet med bryllupsbilleder hehe (:

selve vielsen

- som mand og kone

Bryllupskagen, skænket af brudens søster aka. mig

Det smukke par

- og den første bid af kagen

Personligt var jeg i min nye armygrønne kjole, men dagens må i desværre tænke jer til, da jeg som sædvanlig kom for sent i gang, og dermed ikke havde tid til billed-tagning hehe (:

Just a few pictures from my sisters wedding yesterday. It was small a very beautiful, kind of the warm up for next years big wedding with everything (:

2 kommentarer:

Thea sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud :)
- kan godt li' hvordan din lillebror står og ikke ved hvad han skal gøre af sig selv i baggrunden på billede nr. 2, haha xD

Skille sagde ...

Sådan ser han jo altid ud hehe :b

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn