lørdag den 10. juli 2010

Sex On Fire


Nogle sange har altså bare en evne til at fjerne en fra virkeligheden, og pludselig befinde sig i en helt anden verden. For mig er den her sådan én. Gymnasiebandet er vel nok verdenshistoriens ældste kliché, men indtil for 14 dage siden havde mit gymnasie et band som virkelig havde fat i noget af det rigtige for mit vedkommende! Jeg tror reelt set ikke at de var så specielle i forhold til så mange andre bands, men jeg har lige fra først gang jeg hørte dem spille denne sang slet ikke kunne høre originalen uden at tænke på de gæve gymnasiegutter :b
Så her kommer den, som en lille tribute til det nu forgange gymnasieband, uden noget reelt navn

Some songs just bring you the best of memories, and this has been one of those for me ever since I heard my high school's now former "high-school-band" play it, almost two years ago (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn