søndag den 11. juli 2010

I sinned! xD

Jeg kom måske til at bruge lidt mange penge i går :b
Først, skulle der investeres i en ny cykel, og selvom de gamle gav størstedelen, så røg der alligevel en del der. Derefter, skulle vi ud og købe gave til min søster og hendes forlovede. FYI, så skal de giftes på lørdag hehe. Lang historie (:
Nå men, når man nu alligvel var afsted kunne man jo lige så godt besøge H&M ikke? Så nu er jeg, en nederdel, en kjole, en buksedragt, fire ringe og en neglelak rigere, og havde min mor ikke skrevet efter mig, var der sikkert også endt med at ryge et par sko med haha xD
Som det ses er jeg nu officielt med på mint-neglelak bølgen, og jeg elsker det virkelig! Mine fingre får helt nyt liv hehe. Og kan slet ikke lade være med at grine af navnet: Bella's choice haha! 






Spend waaaay too many money yesterday in H&M, and wanted to spend more if I had my way *woops*? So now, I'm officially addicted to the mint nailpolish that is dominating the world. It's amazing (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn