lørdag den 7. august 2010

Busy busy busy..

*Phew*
Synes umiddelbart jeg har haft en del at lave på det seneste.. På en uge har jeg nået at sende min svoger i krig, shoppe, se venners nye hus, arbejde, hjælpe veninde flytte, været til indflytterfest, været i biografen, arbejde, været til 18-års, være til kollegiefest, besøge ven og være til 18-års igen, og i morgen sender jeg så min lillebror afsted på efterskole. Dette er også grunden til den rungende stilhed på bloggerfronten - tror snart jeg fortjener titlen som "verdens mest uregelmæssige blogger" haha. MEN! Nu begynder skolen snart igen, og vi ved jo godt allesammen, at skole er lig med mere tid til at tåge rundt på nettet, og finde spændende ting at skrible om, glæder i jer ikke bare?
18-års med lagkage - mums!
"Dagens" til 18-års/havefest
So I've had quite the busy week, sending my brotherinlaw to war, shopping, see friends new house, working, help friend move out, going to housewarming, going to the movies, working, going to 18-years birthday, going to blockparty, wisiting friend, and going to another 18-years birthdayparty, og tomorrow I'm sending my babybrother to bordingschool, so hopefully that explaines the massive lack of blogging from my side - sorry!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn