mandag den 9. august 2010

Ærø

I går fik jeg så sendt min lillebror afsted til Ærø hvor han skal gå på efterskole det næste års tid, og indtil videre virker det som en succes. Hele familien tog afsted for at sende den yngste afsted, og det var faktisk en ret hyggelig tur, så her følger lidt billedspam (:
Mums for et par Mustangs ombord på færgen!
Min evigt charmerende storesøster xD
På en skole orienteret om praktisk undervisning hører der kaniner til (:
- og geder. Mød min nye ven! 
Og på vejen hjem mødte vi lige Kaj på Bøje (:
I dag er der officielt 3 måneder tilbage af min barndom, og i den anledning har jeg købt mig en lille gave til mig selv, som jeg viser jer senere

Yesterday we dropped off my babybrother to his new School on Ærø, where he'll be living for the next year. The entire familily had a nice trip to the small island, therefore the photospam (:
Today, I have 3 months left as a child in the eyes of the law, and so I bought myself a little present which I'll show you later

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn