mandag den 30. august 2010

Life..

Er virkelig overrasket over hvor meget jeg har at tage mig til for tiden. Dét kombineret med at jeg stadig holder fast i starten-af-skoleårets-fokus gør at jeg bare ikke finder tid til at blogge, og når jeg gør, så har jeg ikke noget at blogge om.. Men jeg kan da lige give en lille opdatering på Skille-fronten.

I fredags stod den på det famøse Pandekage-tam-tam, og ja, jeg vil bare lade billedet tale for sig selv:
Klik for større
Det var en herlig eftermiddag med masser af pandekager, men vi manglede dog en del af de faste deltagere, det er nu ikke det samme uden jer (:
Ikke nok med det, så var der Open By Night om aftenen i Ringe, og det skulle da også lige tjekkes engang. Jeg fandt en utroligt flot, ret voksen kjole, men jeg valgte ikke at købe den, for jeg har jo lige købt en ny kjole, men jeg har virkelig fortrudt det hele weekenden, og jeg har endda fundet en god undskyldning for at købe den, så den ryger med hjem i morgen hehe :b

Og nu vil jeg så se at komme afsted på arbejde for tredje dag i træk, 8,5km i stiv modvind. Wish me luck (:

1 kommentar:

Michelle sagde ...

Mmm pandekager!! :D

:)
http://so-this-season.blogspot.com/

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn