lørdag den 18. september 2010

BROWNIES!

Okay det virker som om at det her er ved at udvikle sig til en madblog efterhånden. Altså når der endelig kommer indlæg, I ved, hver gang det er fuldmåne ikke? (:

Nå ja, men jeg er i hvert fald begyndt at nyde det der med at tilbringe tid i køkkenet, og i dag fik jeg meget spontant lyst til at bage brownies.
De blev virkelig vellykkede! Perfekt fugtige uden at smelte mellem fingrene, og samtidig dejligt karamel agtige. Uhm, jeg ved i hvert fald godt hvad jeg skal bruge resten af dagen på :b

2 kommentarer:

Thea sagde ...

Jeg synes mest bare det virker som om vi alle sammen er blevet overtaget af den store stygge bagefeber xD

Skille sagde ...

Jaer, den er rar xD
Jeg elsker virkelig at bage hehe

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn