torsdag den 23. september 2010

Music for the masses

Eller måske bare for mine øregange? Her kommer i hvert fald lige lidt godter imao.

Maroon 5 kom jo med nyt album her i mandags "Hands All Over" hedder det, og jeg er virkelig begejstret! Jeg har altid godt kunne lide deres musik, men aldrig gået specielt op i det, så her må jeg hellere takke den kære Thea for lige at åbne min øjne :b
Er specielt blevet glad for to sange; Stutter, som er meget livlig og glad, og Never Gonna Leave This Bed som virkelig er en dejlig kærlighedssang. Ujh, den har bare det hele, så nu får i den her


Og i en helt anden boldtgade opdagede jeg en glædelig nyhed i dag!
My Chemical Romance har ENDELIG offentliggjort titelt og udgivelsesdato for deres nye album!!
Det udkommer 22. november (herlig måned right?) og kommer til at hedde noget så specielt som "Danger Days: True Lives Of The Fabulous Killjoys", men hvad andet kan man også forvente af manden som døbte sin datter Bandit Lee Way? xD

1 kommentar:

Thea sagde ...

Du skal høre noget mere af deres musik! Specielt det første er album er volder-nice :D

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn