mandag den 20. september 2010

Anbefales

Okay, så nu hvor jeg ikke ligefrem og superbloggeren for tiden synes jeg da at jeg vil give jer noget lidt andet at undreholde jeg med.


For det første, så fandt jeg i dag ud af (ja ja, jeg vor på en mark, jeg må gerne være langsom!) at kære matas nu også har oprettet en "klub", hvor man gratis tilmelder sig, og så får man en masse dejlige tilbud, samt point til en form for gaveshop hver gang man handler i en hvilken som helst matas. Ret lovely synes jeg, men nu er jeg også en sucker for sådan noget..

For det andet, så vil jeg lige give en anbefaling videre til hvem end der skulle falde over min blog.
Det hedder OhLife, og er virkelig rart! Det er egentligt bare som en dagbog, udover at det er på nettet, og det er kun dig selv som har adgang. Det fungerer sådan at du hver dag kl. 20.00 (okay man bestemmer selv hvornår, men det er standard tiden) modtager en mail som spørger hvordan din dag har været. Den mail besvarer du så som lyster. Du kan skrive en mindre roman, du kan skrive "fin", du kan skrive hvad der passer dig. Så kan du inde på siden se dine tidligere indlæg, og i din daglige mail kan du få et gammelt indlæg sendt med. Jeg har kun brugt det i 3 dage, men jeg synes virkelig at det er en rar måde lige at bearbejde dagen på før jeg smutter i seng.

Hermed er anbefalingerne videregivet. Håber ikke i fandt det dødsygt? (:

2 kommentarer:

Thea sagde ...

Nej, det gjorde vi ikke xD Men syntes ligesom godt liiiiige at jeg kendte de der anbefalinger i forvejen? :b

Skille sagde ...

Jaeh, men det er der måske andre som ikke gør :b

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn