mandag den 27. september 2010

Amazing shearling!

Efterhånden er der kun 6 små uger til min fødselsdag, og dermed også til jeg joiner klubben af "voksne" - en lille smule glæder jeg mig sgu hehe.
Men med fødselsdag kommer der jo også gaver, og dét er i hvert fald noget jeg glæder mig til! Hvis jeg fik min vilje, så ville de tre basser her helt klart være i blandt mine gaver i år, eller bare én af dem måske? 
Fleece & Clog, Leather & Shearling og Faux Shearling Slouch 
Har endnu ikke fået indviet den famøse rulam i min garderobe, men ideen om rulam i en sko gør mig glad, hvem elsker ikke at have pæne sko om vinteren også? Desuden har jeg elsket ideen lige siden Liv købte sine basser for snart et år siden.. Jeg kan rigtigt godt lide clog-kombinationen da jeg også synes hele clog trenden var ret cool, men bare ikke har kunnet se mig selv i den. Denne model er til gengæld lige mig. Læder basser en bare super praktisk, da man kan stå (mere eller mindre) fast i den selvom det er glat, og mht. tasken, så leder jeg virkelig efter den perfekte, pæne taske til at slæbe alt mit skole-ragelse frem og tilbage i xD

2 kommentarer:

Thea sagde ...

Godt nok plejer vi at give riimeligt store gaver til 18-års, meeen det der skal du nok alligevel ikke regne med :b

Skille sagde ...

Haha, det var ikke ment som en hentydning, bare random rambling om pæne ting :b

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn