mandag den 23. august 2010

Sorry!!

Jeg har virkelig haft et hektisk liv de sidste *tælle tælle* mange dage, har slet ikke haft overskud til at blogge, på trods af at jeg virkelig gerne ville. Det er som om at ideen om den der interessante og velfungerende blog bare ikke vil lykkes.. MEN! Jeg giver ikke op, så i må trækkes med mig lidt endnu hehe (:

Men ja, siden sidst er jeg jo begyndt i 3.G, og nyder det faktisk utroligt meget. Illusionen om at have magt, og tanken om at vi nu er de der lidt imponerende typer, som 1.- og 2.G'ere tror har styr på tingene, det er nu dejligt opløftende. Jeg har også haft utroligt meget overskud på det seneste, lavet lektierne uden dødsfornemmelser, bagt pølsehorn til madpakken, og været den irriterende optimist. Det er meget mystisk..

Men jeg tror nu at jeg har fået så meget styr på hverdagen som det kan lade sig gøre, og dermed kan jeg begynde på vende tilbage til en mere regelmæssig blogging (siger hun for 713. gang)

Tilbage er der bare at sige
Glædelig regnvejrs mandag xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn