fredag den 28. maj 2010

Now & Then

I aften står den bare på afslapning foran flimmeren (nærmere betegnet Vh1) samt lidt sporadisk oprydning :b

Dette har dog ført til aftenens helt store gennembrydende opdagelse!
Da jeg tændte kørte der en eller anden random top10 over god musik lige pt, hvor de bl.a andet spillede denne sang


Senere gik de så videre til Boogie Night (som stadig kører, jai for gammel musik!) hvor de naturligvis spillede denne episke klassiker
Embed funktionen er deaktiveret så klik her

Og her kommer opdagelsen så. Er det bare mig, eller er de her vidoer ikke opbygget totalt ens, med renæssance agtige outfits og folk der stjæler? haha, okay måske var det her bare min undskyldning for at spille noget mere musik, men jeg tror stadig at jeg har ret :b
- Og når vi nu er ved det, så bemærk lige det der der mistænkeligt meget ligner et dannebrog på skibet til sidst i Karma Chameleon haha

1 kommentar:

Thea sagde ...

Aaarh, jeg ved ikke helt. Kan godt se hvad du mener, men synes nu alligevel de er meget forskellige..
Btw, så så jeg faktisk en dag en plakat for en eller anden random dansk festival hvor selveste Boy George kommer og spiller, og tænkte lige på dig, haha xD

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn