onsdag den 5. maj 2010

Biografen

Nu har jeg det sidste års været den stolte ejer af et VIP-medlemsskab til Biozonen, takket været mit overdrevne biografforbrug, men desværre udløber det i dag, da jeg ikke har husket at aflevere mit kort en del af de gange jeg har været inde og glukke. Meeeeen, det tager jo kun 5 besøg på 100 dage eller sådan noget, så er jeg tilbage som VIP xD

I går var jeg så inde og se den famøse Kick-Ass film, som jo var über cool! Der var super meget vold, blod og ødelæggelse, men den var stadig mega sjov :b
I næste uge er jeg så på den igen, og dét i en helt anden genre. Jeg skal nemlig med Janni ind og se Remember Me. Det skulle være en rigtig smuk, romantisk historie, så jeg skal nok lige have fundet en lille pakke klinex frem hehe. Og så må vi jo ikke glemme at den kære Robert Pattinson har hovedrollen (og NEJ det er ikke pga. ham at jeg vil se filmen..), det bliver nu meget rart at se ham i en rolle som på ingen måde er forbundet til magi og mystik hehe.

2 kommentarer:

Liv sagde ...

Årh ville også vildt gerne se Remember me... :)

Skille sagde ...

Du måtte da gerne komme med, men du skal til teori skal du ikke?

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn