søndag den 2. maj 2010

Danmark?

Selvom jeg hader at indrømme det, så er der rent faktisk nogle få ting min lillebror og mig er enige om. Én af de ting (hvis ikke det er den eneste?) er at Nephew laver noget suverænt god musik!
Da han så den anden dag begyndte at spørge mig om jeg havde hørt deres nye sang, den der til fodboldlandholdet, og jeg blankt måtte melde pas, blev jeg naturligvis nysgerrig. Derfor, værende det utrolige geni jeg nu engang er, youtube'ede jeg den selvfølgelig, og hvad kan jeg sige? Nephew har sørme gjort det igen! Der er måske ikke lige så meget nationalisme over den, som på den gode gamle "Vi er røde, vi er hvide"-sang, men den sparker 1000 gange mere røv denne her, og så er det jo det gode gamle Nephew mix af dansk og engelsk, samt lyriske begreber som ikke giver den mindste smule mening.
Her er den så: "The Danish Way To Rock" af Nephew feat. Fodboldlandsholdet. Enjoy xD



Okay, så det blev lige til en enkelt overspringshandling mere, men så er det også den sidste! xD

2 kommentarer:

Thea sagde ...

Nice Skille! :D Havde godt læst at de skulle lave slagsangen i år, men havde da fuldstændig glemt det igen. Godt at du lige kan poste den her så ;)
Men ja, der er klart mere Nephew end slagsang over den, men hva faen, den skal nok blive et hit (kommer jo også an på hvordan vi klarer os :p). Nu glæder jeg mig jo helt til VM xD

Skille sagde ...

Altså den er allerede et hit på P3 hehe. Havde godt hørt en smule af den i radioen før jeg fandt den på youtube (og derefter hørte den 30 milliarder gange..) hehe.
Og hey, hvem siger det her ikke er den nye stil inden for slagsange? :b

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn