tirsdag den 18. maj 2010

Mad + "Dagens"

Arh den danske sommer...
Den er jo psykopat forvirrende?!? Jeg kan ikke rigtigt følge med længere..

klik for større

Dagen i dag kom til at byde på denne super lækre sandwich fra Billie's i Ringe. Prisen er noget pebret for et en sandwich fra Ringe - 38kr, men nu er det jo ikke så tit at jeg køber sådan noget pjat, så det går nok, og det var jo ganske hyggeligt med en lille bid mad på "Ringe hovedgade" haha.
Den opmærksomme læser vil desuden bemærke at det er MØRKT brød! Jaeh, det er fremskridt som man siger :b

Vero Moda shorts - H&M top - Vintage halskæde

Påklædningen er det jeg ynder at kalde et "optimist outfit". Min teori er at hvis jeg nu bare klæder mig sommeragtigt længe nok, så må det da til sidst virke? En smule hjalp det da også i dag, solen har da kigget frem en del gange, og i et par minutter var det endda varm nok til at smide jakken!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn