mandag den 10. maj 2010

Blogleg! xD

Morgenens nedtur: Jeg troede at jeg havde så lang tid til overs at jeg kunne nå at lægge neglelak, men det kunne jeg ikke, så derfor endte jeg med udtværet neglelak.. 

Udenfor mit vindue: Er solen lige gået ned (:


I mit fjernsyn kører: 
Pt. sort skærm, men tænder sikkert snart for flimmerkassen :b


Jeg vil til at høre:
Har hørt musik hele dagen, så mit behov er opfyldt lige nu, men jeg har Dúné's The World Is Where We're Heading (Stages) på hjernen


Mit tøj er: Hullede leggins, hvid H&M top og Bob monster Tee xD


I dag skal jeg nå: At fjerne make up, børste tænder og pakke taske

Men jeg vil hellere:
 Lige nu kunne jeg faktisk godt bare ligge mig til at sove :b

I vindueskarmen: Jeg ejer ikke nogen vindueskarm, da mit eneste vindue er en altandør

Morgenens optur: Jeg fandt ud af at White Lies, Mika og Dizzy Mizz Lizzy spiller samme dag på Skive, og at en éndagsbillet er mega billig! (jo det var stadig morgen dér :b)

Dette billede har I aldrig set:

































Aftenens solnedgang - min udsigt (:


Tagger Sarah i tilfælde af at hun læser dette 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn