tirsdag den 25. maj 2010

...

Det er jo mig!
Har i dag været i skole tre moduler, og haft reel undervisning i *tælle tælle* nul moduler -.-'
De skulle virkelig overveje at vente med at offentliggøre de der karakterer til vi er lidt tættere på læseferien, der er jo ingen som kan bruge undervisningen til noget nu her..

Men! Når man nu ikke har så mange lektier og andet ondskabsfuldt til at fylde ens hverdag kan man jo heldigvis nemt finde underholdning andre steder. Min nyeste underholdningsmuse går under navnet Hyperbole and a Half (spørg mig ikke hvorfor), og det er den mest random blog jeg nogensinde har læst. Det er virkelig god underholdning hehe xD

Nu går jeg så bare og venter på at jeg kan få min yderst fortjente læseferie, og få overstået den der eksamen (fik jeg nævnt at jeg kun skal op i biologi?) *counting the days*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn