tirsdag den 11. maj 2010

It's Alive!

Min lange og meget udmattende kamp om oplader til min computer er endelig slut. Det endte med at min far købte en alt for dyr oplader til mig, jeg kunne ikke rigtigt nå at stoppe ham, men nu er det sådan, og min elskede computer lever igen! xD

De sidste par dage, uden computer i skole tiden, har dog affødt en ny idé. I husker nok allesammen det gode gamle Skilles Univers, og jeg overvejer lidt at genskabe det, som en ekstra blog. Således vil jeg have It's The New Black, hvor jeg vil skrive mere om randomness og alt hvad der falder mig ind, men mit Univers, vil være som en online dagbog, nok mest for min egen skyld, hvor jeg bare opdaterer lidt om hvad der sker i mit liv og andet geil.. Jeg ved endnu ikke helt om det rent faktisk bliver til noget, men nu kører idéen i hvert fald hehe.

- Nu glæder jeg mig efterhånden bare virkelig til foråret vælger at slå igennem. De jeg prøver lidt at psyke det frem ved at gå i alt for forårsagtigt tøj til vejret. Det ender sikkert bare med at jeg bliver syg, men jeg kan slet ikke overskue 30 tons tøj mere! ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn