lørdag den 15. maj 2010

Ja jeg stener..

Jeg har lige siddet og lagt min gamle blog "Skilles Univers" ind i et dokument, på opfrodring af Thea.
Der er ligesom bare et eller andet nostalgisk over at sidde og kigge sine gamle skriblerier igennem, og når jeg jo har slettet bloggen kan jeg naturligvis ikke finde dem på nettet når den engang bliver slettet permanent.

Men damn jeg var eller en forholdsvis flittig blogger på det lille 1½ år jeg nåede at blogge dér. Alt i alt fylder "Skilles Univers" 72 sider i et word dokument?!!? I shit you not
Klik for større version

På den positive side, så gav det lille gengik på den gamle fætter mig frisk energi på blogging, endnu en gang. Ah, det er lækkert xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn