mandag den 10. maj 2010

The End Is Near


Som de fleste nok efterhånden har bemærket nærmer skoleåret sig slutningen, hvilket betyder at jeg skal til at gå i 3.G!! Noget jeg virkelig ikke føler mig klar til, men det skal jo nok komme til at gå, ligesom alt det andet (:
En ting der dog slog mig i dag, som jeg virkelig på ingen måde havde regnet med at skulle komme til at betyde noget for mig, er de fag som jeg afslutter i år. Jeg sad midt i samfundsfag, som netop er et af disse fag, og begyndte at tænkte over det. Jeg har egentligt aldrig rigtig brudt mig om faget, da jeg ikke har kunnet finde rigtigt ud af det, men lige i dag kunne jeg rent faktisk finde ud af det, og det er du da virkelig noget lort, for jeg har hvad? Højst 4 moduler tilbage af det fag for good.. Det bliver virkelig underligt ikke at skulle slås med det fag mere..  Men ja, det er jo for sent at fortryde noget nu, og det skal sgu også nok blive interessant næste år. Tænk sig, jeg skal rent faktisk have timer uden Thea! haha xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn