torsdag den 29. april 2010

Summer on the way!


Det begynder grangiveligt at ligne sommer her i det danske land, og jeg elsker det virkelig! Det giver mig en helt ny energi i år, som jeg virkelig ikke er vandt til. Hvis nogen skulle være i tvivl viser ovenstående billede altså MIG på RULLESKØJTER!?!? Det er første gang i år, og jeg tror altså at jeg skal være lidt mere flittig til at hive dem på i år, det er jo en af de få former for aktivitet jeg rent faktisk kan lide xD

Thea, Sarah og jeg valgte at skyde den forlængede weekend i gang med en frisk gåtur rundt om Ringe sø, samt en lækker is (gavmildt sponsoreret af Sarah). Det var overraskende lækkert at komme ud og gå i et lidt andet område end den sædvanlige rute mellem Nordager-MfG-stationen, og så oven i købet i godt selskab :b






Meeen, nu skal i ikke begynde at tro at jeg er blevet et helt nyt menneske. Nej, jeg vil nu sidde mig ned i stuen foran husets største fjernsyn, måske med en skål popcorn? Og så vil jeg eller se Avatar. Føler mig seriøst som det eneste menneske i hele verden som ikke har set den film, men det gør jeg noget ved nu!





Håber i alle sammen *host host højst 4* får en herlig aften xD

3 kommentarer:

Thea sagde ...

Haha, så har vi bare synkron-blogget xD
Btw, det lyder da egentlig awesome med de rulleskøjter - gad vide om vi ikke også har et par i min størrelse et sted? :)

Skille sagde ...

Ja jeg sad også lige og tænkte det da jeg læste din blog haha. Store hjerner du ved :b

Hmm, altså vi har et ekstra par som er lidt for små til mig som du da gerne måtte låne? Men kender du så et godt sted at rulle, for forholdene er ikke ligefrem optimale på Havndrup mark hehe

A + K = ♥ sagde ...

Jeg har heller ikke set den, så den eneste var du ikke - men jeg vil nu gerne se den snart! (:

- Kit

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn