lørdag den 24. april 2010

Back home (:

Jep, så er jeg tilbage fra Istanbul igen. Eller, det vil sige jeg kom hjem tirsdag eftermiddag, men jeg har hverken haft tid eller overskud til at blogge før nu..

Men turen var helt fantastisk. Jeg fik set så meget og oplevet Tyrkisk kultur, i hvert i storbyen. Og som en bonus var det bare en helt utrolig tur med herlige 2.C!
Så forbered jer på en fotospam, 'cause here it comes
Den lækreste kage jeg længe har smagt!

Liv & Thea, roomies i "hytte 3312"
Vores skønne udsigt
- og fantastisk lækker mad!

Her er en lille bitte del af mine billeder, og de er bare fra Istanbul. Takket være den famøse askesky over Nordeuropa endte jeg også i Rom, hvilket jeg også vil spamme jer med inden for de næste dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn