fredag den 9. april 2010

Grand Opening!!

*FANFARE*
Tro det eller lad være, men Skille er tilbage i blog verdenen, med nyt navn, nyt design, og ny energi, frisk til at spamme jer med mine kommentarer på lidt af hvert, samt forsøge at underholde jer med mere af samme skuffe.

Vi lægger stille og roligt ud med lidt guf for ørerne her til aften. Lady Gaga er som bekendt et GIGANTISK navn for tiden, som laver nogle meget specielle, utraditionelle sange. Hvad jeg dog et eller andet sted finder endnu mere underholdende er alle de UBEGRIBELIGT mange coverversioner der konstant dukker op fra den ene uventede kunstner efter den anden. Jeg har et par favoritter som jeg vil dele med jer.


Først har vi 30 Seconds To Mars med deres fortolkning af "Bad Romance". Det er måske ikke den mest festlige sang mere, men sangen får en helt anden følelse, og ja, så kan jeg bare ikke modstå Jared Leto's vokal!


Lidt i samme genre kommer her Daughtry med hans version af nummeret "Poker Face". Igen, en helt utrolig fortolkning efter min mening..


Sidst men ikke mindst (også så i ikke skal tro at jeg kun kan høre dyster musik) giver jeg jer den evigt fantastiske Mika og hans version af samme nummer, nemlig "Poker Face". Kan i sige K.O.N.T.R.A.S.T?

Jeg håber at i vil komme til at nyde min nye blog, jeg har i hvert fald personligt savnet den kære blog.

See Ya
- Skille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn