søndag den 11. april 2010

Istanbul here I come!

Hvordan får jeg nogensinde pakket alt det ragelse ned i den ene taske? *gisp*


Ja, så smutter jeg ellers til Istanbul i morgen (start en blog 2 dage før du rejser på studietur? Idiot..) og på trods af at jeg er blevet angrebet af en ordentlig omgang forkølelse + ondt i halsen glæder jeg mig alligevel til at komme sydpå og opleve lidt kultur og varme. Og at rejsen så skal foregå sammen med 2.C og de evigt dejlige Chicks, det er jo bare en ekstra bonus!! xD
Men ja, jeg regner ikke ligefrem med at jeg kan få mulighed for at blogge dernede (det skulle da kun være hvis jeg finder ud af hvordan blogger funktionen på min Satio virker), men jeg tager en hel masse billeder, og kommer nok til at dele en masse herinde når vi kommer hjem igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn